KA SHING KANTONEES AFHAALRESTAURANT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2209 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ka Shing Kantonees Afhaalrestaurant. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 21:08 Het eten smaakte heerlijk en komt altijd lekker nog warm thuis. Dit is de tweede keer dat we hier hebben besteld.
21 jun 2026 om 22:18 Eten was heerlijk !
21 jun 2026 om 22:07 Vond de kwaliteit iets minder dan vorige keer. Misschien volgend keer een ander gerecht bestellen.
18 jun 2026 om 21:29 Was dit keer niet lekker helaas.
15 jun 2026 om 21:09 Eten was lekker bezorger was chagrijnig
9 jun 2026 om 13:02 Was lekker en heel snel
7 jun 2026 om 15:08 Rauwe kip ontvangen in mijn gerecht en daarna erg ziek geworden. Dit is onacceptabel en een serieus gezondheidsrisico. Nooit meer bestellen bij deze zaak. Zelfs 1 ster is nog te veel. Voedselveiligheid moet hier veel serieuzer worden genomen.