Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ka Shing Kantonees Afhaalrestaurant. Meer weten? Ontdek meer
Sigoen
22 jun 2026 om 21:08
Het eten smaakte heerlijk en komt altijd lekker nog warm thuis. Dit is de tweede keer dat we hier hebben besteld.
Mark
21 jun 2026 om 22:18
Eten was heerlijk !
Aad
21 jun 2026 om 22:07
Vond de kwaliteit iets minder dan vorige keer. Misschien volgend keer een ander gerecht bestellen.
Cindy
18 jun 2026 om 21:29
Was dit keer niet lekker helaas.
Kelly
15 jun 2026 om 21:09
Eten was lekker bezorger was chagrijnig
Ria
9 jun 2026 om 13:02
Was lekker en heel snel
Zorica
7 jun 2026 om 15:08
Rauwe kip ontvangen in mijn gerecht en daarna erg ziek geworden. Dit is onacceptabel en een serieus gezondheidsrisico. Nooit meer bestellen bij deze zaak. Zelfs 1 ster is nog te veel. Voedselveiligheid moet hier veel serieuzer worden genomen.